Singleton z argumentami

0

Hej,

Pytanie mam o wzorzec projektowy singleton z argumentami i jak to poprawnie rozwiązać.
Aktualnie moja implementacja wygląda następująco:

 class Singleton {
public:
     static Singleton * getInstance() {
          return AllocatorSingleton::pInstance;
     }

     static void createInstance(int arg1, int arg2) {
          AllocatorSingleton::pInstance = new Singleton(arg1, arg2); // potrzebne argumenty!
     }

    static void deleteInstance() {
        ///
        // jak tu uwalić pInstance  ?
    }

private:
    static std::atomic<Singleton*> pInstance;

    Singleton(int arg1, int arg2);    // konstruktor z argumentami ktore mi sa potrzebne
};

Moje pytanie brzmi, czy mój tok myślanie w sprawie singletonu + argumentów jest ok ?
Jak to poprawnie rozwiązać przy użyciu atomic ?
I jak uwalić pInstance dla atomic ?
Wszysto rozbija się o to, że potrzebuje przesłać argumenty do konstruktora.

Dzięki za pomoc

2

Singleton to najbardziej durny przykład wzorca projektowego, przez co jest nadużywany przez początkujących.

0

Już sobie poradziłem, wywaliłem atomic. Az takiego skompikowanego jak wyzej to nie potrzebowałem ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0