SFML - Set Font

0

Cześć, dlaczego nie mogę zrobić czegoś takiego:

 font.loadFromFile("arial.ttf");
tekst.setFont(font);
tekst.setString("Tekst1");
//inne ustawienia napisu

font.loadFromFile("kust.ttf");
tekst2.setFont(font);
tekst2.setString("Tekst2");

Dlaczego nie ładuje mi dwa razy innej czcionki font? Muszę używać font1, dla kolejnego napisu kolejna zmianna font2. Jak zrobić, żebym za pomocą tej jednej zmiennej mógł zmieniać tylko czcionkę, która będzie zastosowana do napisów, których używam po tym załadowaniu czcionki? Wygląda to tak, jak font był tak jakby załadowywany dopiero w trakcie draw, nie rozumiem.

Tyczy się to także nadpisywania tekstur loadfromfile... Dajmy na to, że załadowałem teksturę, potem przypisuję ją dla jakiegoś sprite'a, a potem nadpisuję tą teksturę innym obrazkiem np. i ten pierwszy tak jakby w ogóle nie był załadowany, tylko ładuje mi wyłącznie ten drugi. O co z tym chodzi?

1

http://www.sfml-dev.org/documentation/2.4.1/classsf_1_1Text.php#a2927805d1ae92d57f15034ea34756b81
The font argument refers to a font that must exist as long as the text uses it.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1