Przekształcenie struktur na klasy

0

Cześć,

Mam za zadanie przekształcić struktury na klasy. Podstawy tworzenia klasy znam, problem jest przydzielenie dynamicznie pamięci.

Umiem "zmniejszać" i "zwiększać" tablicę dla struktury, nie wiem jednak jak to przenieść na klasy.

Przykładowa struktura:

struct Subjects
{
	string name;
	int ects;
};

Dodawanie kolejnego elementu:

if (first_subjects == 0)
	{
		subjects = new Subjects[length_subjects + 1];
		length_subjects++;
		first_subjects = 1;
	}
	else
	{
		Subjects * temp = new Subjects [length_subjects + 1];
		for (int i = 0; i < length_subjects; i++)
		{
			temp[i+1] = subjects[i];
		}

		subjects = temp;
		temp = 0;

		length_subjects++;
	}

Urywek z main():

Subjects * subjects = 0;

Będę wdzięczny za wskazówki dotyczące przerobienia struktur na klasy. Szukałem informacji w sieci i niestety nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Sam również próbowałem rozgryźć problem lecz nieskutecznie.

0
struct Subjects
{
    string name;
    int ects;
}; 

==>

class Subjects
{
public:
    string name;
    int ects;
}; 

Reszta pozostaje bez zmian.

Może napisz konkretnie co chcesz osiągnąć.
Dlaczego nikt nie odpowiada w moim wątku?
Jak tytułować wątki na forum?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1