używanie funkcji z lua w programie

0

tak jak już napisałem w tytule, chciałbym używać funkcji z plików lua w moim programie, używam skryptów do obsługi eventów dla elementów(bramki logiczne). Każdy element ma przypisany skrypt, który powinien zawierać funkcję update która przyjmuje jako argument tablicę(16 elementów) liczb i zwraca 2 wartości:bool'a i tablicę(16 elementów) liczb.
Jak wywołać funkcję znalazłem w poradniku, jak odebrać jeden argument też wiem, ale nie jestem pewien jak odebrać ich wiele...

z = (int)lua_tonumber(L, -1);
    lua_pop(L, 1); 

w taki sposób odbieram jeden argument-liczbę. Zgaduję, że odbiera to ostatnią zwróconą wartość. Niestety nadal nie wiem jak odebrać/przekazać tablicę liczb... gdyby ktoś znał jakiś dobry poradnik w którym to jest wyjaśnione to bym prosił o link :)

1

Szukaj w dokumentacji pod kątem Table.

0

hmn... ciekawe, wszystko działa po wywołaniu metody execute(wywołuje pcall(state,0,0,0)) z obiektu klasy script(taki wrapper do lua, zawiera załadowany skrypt) ale przed nie... jak można wykonać funkcję ze skryptu bez wykonywania go?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1