C na C++, calloc na new

0

czy jest mi ktoś w stanie te 2 case'y przerobić na c++(czyli zamiast calloc,realloc,free użyć new,delete).
Z góry wielkie dzięki

case 6:
void usun_6(Punkt *tab,int *ROZMIAR);
{
*ROZMIAR = *ROZMIAR - 1;
Punkt tab=(Punkt)calloc(*ROZMIAR,sizeof(Punkt));

        for (int i=0;i<*ROZMIAR; i++){
                tab[i] = tab2[i+1];
        }
        tab2=(punkt*)realloc(tab2,*ROZMIAR*sizeof(Punkt));


        for (int i=0;i<*ROZMIAR; i++){
                tab2[i] = tab[i];
        }
        free(tab);
        }


        break;


case 7:
        void dodaj2_7(Punkt *tab,int *ROZMIAR2,int miejsce);


        {
            int a = *ROZMIAR2 + 1;
            Punkt *tab=(Punkt*)calloc(a,sizeof(Punkt));


            Punkt zero = {0,0};


            for (int i=0;i<a; i++){
                    if (i+1 < miejsce){
                        tab[i]=tab[i];
                    }
                    else
                    if (i+1 == miejsce){
                        tab[i].x=zero.x;
                        tab[i].y=zero.y;
                    }
                    else
                    if (i+1 > miejsce)
                    {
                        tab[i]=tabPointer[i-1];
                    }
            }
            tab=(Punkt*)realloc(tab,a*sizeof(Punkt));
            for (int i=0;i<a; i++){
                    tab[i] = tab[i];
            }
            free(tab);
        }
                break;


            default:
                cout<<"ERROR";
                break;


}
3

czy jest mi ktoś w stanie te 2 case'y przerobić na c++(czyli zamiast calloc,realloc,free użyć new,delete)

  1. to nie jest forum na którym szuka się gotowców
  2. ten kod jest w C++ i ściśle rozumując nie trzeba nic przerabiać
  3. w new/delete nie ma odpowiednika realloc
  4. żeby kod był „typowo” w C++, to nie new i delete ale raczej vector i inne kontenery.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1