Funkcja się nie wywołuje, w konsoli nic się nie wyświetla - Visual Studio - antywirus wyłączony

0

Potrzebuje z tym pomocy bo już tracę cierpliwość. Mam taki oto kod pliku main.cpp pisany w Visual Studio 2015:

 #include "Header.h"
using namespace std;
 
    //score
    string Names[10];           //10 best players
    unsigned int Scores[10];    //10 best scores
    unsigned int Score;         //points
    string Name;                //player name
 
void loadData() {
}
void saveData() {
}
unsigned int getScore() {
    return Score;
}
void setName(string name) {
 
    Name = name;
}
void setScore(unsigned score) {
 
    Score = score; 
}
void Draw(int type) {
 
    HANDLE handle;
    handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
 
    system("cls");
 
    switch (type) {
 
    case 1:
        cout << "....................................." << endl;
        cout << "            WITAJ W GRZE             " << endl;
        cout << "....................................." << endl;
        cout << endl;
        SetConsoleTextAttribute(handle, 7);
        cout << "            1  =  GRAJ               " << endl;
        cout << "            2  =  STATYSTYKI         " << endl;
        cout << "            3  =  OPCJE              " << endl;
        cout << "            4  =  AUTOR              " << endl;
        cout << "            0  =  WYJSCIE            " << endl;
        cout << "....................................." << endl;
    break;
}
bool gameLoop() {
 
    int menu = 1;
    int key = 100;
    bool redraw = 1;
 
    Draw(menu);
 
    for(;;) {
 
        if (_kbhit()) {
            key = _getch();
            if (key == '1') { return 0; }
        }
 
        if (redraw) { Draw(menu); }
    }
    return 0;
}
int main() {
 
    Name = "-----_";
    Score = 0;
 
    for (int i = 0; i < 10; ++i) {
        Names[i] = Name;
        Scores[i] = Score;
    }
 
    loadData();
 
    bool gameLoop();
     
    saveData();
 
    _getch();
    return 0;
} 

wszystkie funkcje jeszcze nie są wypełnione, ale chciałam początkowo wyświetlić zawartość funkcji Draw. Po wywołaniu w gameLoop nic się nie dzieje - nie wyskakują żadne błędy, ale w konsoli nic się nie wyświetla.

Po przejrzeniu innych pytań z tym samym problemem i zastosowaniu się do wskazówek nie ma zmiany;/

Drugi problem - program zamyka się dowolnym klawiszem chociaż funkcją kbhit zadeklarowany został klawisz '1' a po usunięciu _getch(); z main'a program od razu się zamyka chociaż gameLoop() to nieskończona pętla, jak to naprawić?

3

bool gameLoop(); deklarujesz istnienie funkcji, nie wywołujesz jej.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1