Potrzebuje z tym pomocy bo już tracę cierpliwość. Mam taki oto kod pliku main.cpp pisany w Visual Studio 2015:
#include "Header.h"
using namespace std;
//score
string Names[10]; //10 best players
unsigned int Scores[10]; //10 best scores
unsigned int Score; //points
string Name; //player name
void loadData() {
}
void saveData() {
}
unsigned int getScore() {
return Score;
}
void setName(string name) {
Name = name;
}
void setScore(unsigned score) {
Score = score;
}
void Draw(int type) {
HANDLE handle;
handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
system("cls");
switch (type) {
case 1:
cout << "....................................." << endl;
cout << " WITAJ W GRZE " << endl;
cout << "....................................." << endl;
cout << endl;
SetConsoleTextAttribute(handle, 7);
cout << " 1 = GRAJ " << endl;
cout << " 2 = STATYSTYKI " << endl;
cout << " 3 = OPCJE " << endl;
cout << " 4 = AUTOR " << endl;
cout << " 0 = WYJSCIE " << endl;
cout << "....................................." << endl;
break;
}
bool gameLoop() {
int menu = 1;
int key = 100;
bool redraw = 1;
Draw(menu);
for(;;) {
if (_kbhit()) {
key = _getch();
if (key == '1') { return 0; }
}
if (redraw) { Draw(menu); }
}
return 0;
}
int main() {
Name = "-----_";
Score = 0;
for (int i = 0; i < 10; ++i) {
Names[i] = Name;
Scores[i] = Score;
}
loadData();
bool gameLoop();
saveData();
_getch();
return 0;
}
wszystkie funkcje jeszcze nie są wypełnione, ale chciałam początkowo wyświetlić zawartość funkcji Draw. Po wywołaniu w gameLoop nic się nie dzieje - nie wyskakują żadne błędy, ale w konsoli nic się nie wyświetla.
Po przejrzeniu innych pytań z tym samym problemem i zastosowaniu się do wskazówek nie ma zmiany;/
Drugi problem - program zamyka się dowolnym klawiszem chociaż funkcją kbhit zadeklarowany został klawisz '1' a po usunięciu _getch(); z main'a program od razu się zamyka chociaż gameLoop() to nieskończona pętla, jak to naprawić?