piszę tak:
TV3d &v = y.v;
i to mi wypierdala błąd, w stylu: referencja do const nie tegos...
y to zwyczajna struktura typy:
struct TY
{
double bbb, dupa, itp;
TV3d r, v, a;
};
co to ma być?
piszę tak:
TV3d &v = y.v;
i to mi wypierdala błąd, w stylu: referencja do const nie tegos...
y to zwyczajna struktura typy:
struct TY
{
double bbb, dupa, itp;
TV3d r, v, a;
};
co to ma być?
Dlaczego nikt nie odpowiada w moim wątku?
Pewnie y
jest const
kq napisał(a):
Dlaczego nikt nie odpowiada w moim wątku?
Pewnie
y
jestconst
Nie jest const.
cod tak wygląda:
q = y; // y to tablica-wskaźnik do tablicy struktur typu TY
i potem pętla, w której jest:
q++;
TP3d &v = q->v; // i tu wypierdala błąd !
mogę oczywiście użyć q->v zamiast tego v, no a po to robię ref. aby to sobie skrócić.. do v!
a nie... sorry!
mam tak:
void forcer(TP3d *o, const TBody *y, int n)
czyli faktycznie dałem const przed y..
OK. Należało tak [CIACH!]:
const TV3d &v = y.v;
ponieważ y jest deklarowany z const;