Witam,
mam problem z sprawdzaniem wygranej w grze kółko i krzyżyk. Program zacina się wykonując tą pętlę
for(int i=1; i<=rozmiar; i++)
{
if(T[i][i]==T[i+1][i+1] && T[i+1][i+1]==T[i+2][i+2] && T[i][i]=='O') bGameO=false;
else if(T[i][i]==T[i+1][i+1] && T[i+1][i+1]==T[i+2][i+2] && T[i][i]=='X') bGameX=false;
for(int j=1; j<=rozmiar; j++){
if((T[i][j]==T[i][j+1] && T[i][j+1]==T[i][j+2] && T[i][j]=='O') || (T[i][j]==T[i+1][j] && T[i+1][j]==T[i+1][j] && T[i][j]=='O')) bGameO=false;
else if((T[i][j]==T[i][j+1] && T[i][j+1]==T[i][j+2] && T[i][j]=='X') || (T[i][j]==T[i+1][j] && T[i+1][j]==T[i+1][j] && T[i][j]=='X')) bGameX=false;
}
}
Natomiast działa jeśli wstawię taką pętlę która ma szukać tylko w poziomie
for(int i=1; i<=rozmiar; i++)
{
for(int j=1; j<=rozmiar; j++){
if(T[i][j]==T[i][j+1] && T[i][j+1]==T[i][j+2] && T[i][j]=='O') bGameO=false;
else if(T[i][j]==T[i][j+1] && T[i][j+1]==T[i][j+2] && T[i][j]=='X') bGameX=false;
}
}
Wie ktoś może gdzie w tej pierwszej pętli jest błąd?