Wpierw jednak coś offtopic.
W celu znalezienia odpowiedzi przeglądałem kurs WinAPI http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinAPI-C++/Kontrolki/Wlasne-kontrolki-cz-2/211 i teraz zauważyłem, że w
case WM_MOUSEMOVE:
{
POINT cur;
HRGN hRgn = CreateRectRgn( 0, 0, 1, 1 );
GetCursorPos( & cur );
ScreenToClient( hwnd, & cur );
GetWindowRgn( hwnd, hRgn );
if( !PtInRegion( hRgn, cur.x, cur.y ) &&( BOOL ) GetWindowLong( hwnd, 0 ) )
SendMessage( hwnd, WM_LBUTTONUP, wParam, lParam );
}
break;
autor nie usuwa regionu hRgn. To nie będzie się z kazdym wywołaniem komunikatu WM_MOUSE kumulowało?
A teraz przejdźmy do problemu:
Robię teraz te własne kontrolki, aby mój program jakoś wyglądał i tak sobie gdybam, czy nie ma jakiejś funkcji co przypisywałaby moją własną bitmapę do przycisku? Próbowałem za pomocą subclassingu, ale mi chodzi o pozostawienie calutkiej obsługi procedury okna a zmiane bitmapy. Jest jakikolwiek wgląd na kod procedury okna tych zwykłych szarych kontrolek?