zmienna w cout<<"...x..";

0

s

0

Tak jak napisałeś? Nie. Napisz co chcesz osiągnąć bo może jednak po prostu twój przykład jest bez sensu.

0

@sWinny może printf?

0

czemu

cout << "liczba" << x << "wynosi";

Cię nie interesuje?
Możesz użyć printf w sposób podobny do:

	int x = 0;
	printf("liczba %d wynosi", x);

moja szklana kula mówi że potrzebujesz wyświetlić liczbę jako zawsze trzycyfrową - w tym przypadku użyj %03d zamiast %d co spowoduje dopełnienie zerami do trzech cyrf
szklana kula mówi też że możesz potrzebować tego tak naprawdę w formie stringa a nie do wyświetlenia na ekranie - w tym przypadku użyj sprintf zamiast printf

0

Wydaje mi się, że sam nie rozumiesz Twojego problemu. Dodatkowo as far as I understand to jest do zrobienia.
obraz= imread("zdjecie001_ujecie002",1);
Gdzie chcesz operować na tych 00x? W momencie wywoływania funkcji, czy już w samej funkcji? Jeśli dobrze rozumiem, to chcesz móc zrobić coś takiego:

int x = 1;
int y = 2;
obraz = imread("zdjeciex_ujeciey", 1);

co będzie odpowiadało

int x = 1;
int y = 2;
obraz = imread("zdjecie001_ujecie002", 1);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1