Mam za zadanie stworzyć program, w którym w skrócie będę odtwarzać dźwięk z płaszczyzny x,y,z, co za tym idzie, im dalej źródło dźwięku od odbiornika, tym ten dźwięk jest słabszy itp.

Drugą sprawą jest to, że mam osobno pobrać ten dźwięk lewą słuchawką, a osobno prawą (źródło zawsze będzie mieć trochę bliżej do jednego ucha niż drugiego, więc mała różnica jest), i to wszystko za pomocą bibliotek Qt (prowadzący zalecał użycie Phonona i QtMultimedia).

Dobra, w module Multimedia jest AudioEngine, który obsługuje dźwięk w przestrzeni 3D. Problem polega na tym, że nie wiem za bardzo, jak sprawić, żeby ten dźwięk osobno odbierała lewa/prawa słuchawka z należytymi zmianami wartości dźwięku / czy istnieje inna metoda, żeby ten problem rozwiązać?

W dokumentacji Phonona znalazłem funkcję, którą mogę przekierować dźwięk na osobne wyjścia, ale połączenie obsługi tych dwóch bibliotek jest chyba niemożliwe.

Zaznaczam, że program musi być zrobiony za pomocą tych bibliotek (wymagania prowadzącego), oraz, że sam jestem bardzo początkujący, jeśli chodzi o środowisko Qt.
Przeglądałem niemal całą dokumentację Qt w tym zakresie, byłem też na kilku zagranicznych forach, ale niestety ciężko o cokolwiek jeśli chodzi o Qt, nie znalazłem prawie nic na ten temat.
Proszę o rady ;)