struktury w funkcji w c

0

Witam muszę napisać program którego jedna z części każe mi stworzyć funkcję w której losowane są liczby od 0 do 10 000 000 oraz litery od a do z,a zmienna double c przyjmuje wartość 8.Póki co mam problem z stworzeniem takiej funkcji (problemem z losowanie liter od a do z zajmę się później).Powiedzcie mi w którym miejscu robię błąd bo siedzę już nad tym z 3 h i nie mogę ogarnąć...
Błędy które mi wyskakują to 'return' conversion from double to int possible loss of data.
uninitialized local variable 'x' used.

#include <stdlib.h>
#include<stdio.h>
//struktury

struct lp
{
int a;
char b;
double c;
};
struct lp zmienna;

//funkcje

int ls(int k,char l,double x)
{
k=zmienna.a = rand() % 10000001;
l=zmienna.b = 'a';
x=zmienna.c = 8,0;

return k,l,x;
};

Błędy które mi wyskakują to 'return' conversion from double to int possible loss of data.

2

Co to znaczy: return k,l,x;?

Returnować możesz tylko JEDNĄ wartość, nie 3!

Ale poczytaj sobie o przekazywaniu parametrów przez referencję.

0

Operator , nie działa tutaj jak ten pythonowy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1