Witajcie, pracuje sobie ostatnio na pewną grą.
Postanowiłem napisać do niej menadzer zasobów lecz nie wiem jak sie za to zabrać.
Pracuje na systemie Windows 7, używam SFML 2.3
Kod w tym poście nie był kompilowany bo chwilowo nie mam takiej możliwości, więc ten kod ponizej to tak bardziej pseudo kod.
Myślałem nad czymś takim:
1)
template<typename ResourceType>
class CResource
{
public:
void loadFrommFile(std::sting path)
{
m_PointerToResource = new ResourceType;
m_PointerToResource->loadFromFile(path);
}
private:
ResourceType * m_PointerToResource;
};
/*ResoureceManager
{
public:
void loadResourece(int ID,std::string pathToFile)
{
//// ......any code;
}
private:
std::map<int,CResource> m_resourceMap;
protected:
};*/
Moj menadżer będzie przechowywał zasoby w kontenerze std::map i stąd moje pytaie czy moge wstawić nowy element do tej mapy w taki sposób:
///Example using
void use()
{
std::map<int,CResource> m_resourceMap;
m_resourceMap.insert(std::pair<int,CResource>(1,CResource<sf::Sprite>));
m_resourceMap.insert(std::pair<int,CResource>(2,CResource<sf::Music>));
}