Witam, mam do stworzenia projekt w opengl jednak nie umiem sobie z nim poradzić. Poszukuję osoby, która była by w stanie mi wytłumaczyć co robię źle.
Projekt jest na GitHub: https://github.com/Swarmet/GameEngineT.git
Główne problemy
- Pozycje obiektów podczas ich tworzenia nie są jednoznaczne dla każdego obiektu.
Vector3 pos = makeVector3(2.0f, 0.0f, 0.0f); //Pozycja dla pierwszego obiektu
GameObject *obj1 = new GameObject("socket", _resourceManager->getVertexBufferArray()->at(0), pos );
GameObject *obj2 = new GameObject("socket", _resourceManager->getVertexBufferArray()->at(1), makeVector3(2.0f, 0.0f, 0.0f));
// Pozycja tego obiekty w rzeczywistości będzie wynosić pos + (2.0, 0, 0)
GameObject *obj3 = new GameObject("socket", _resourceManager->getVertexBufferArray()->at(1), makeVector3(2.5f, 0.0f, 0.0f));
// Pozycja tego obiekty w rzeczywistości będzie wynosić pos + obj2.pos + (2.5, 0, 0)
- Gdy wprowadzam do InputSystem obiekt tak bym mógł nim poruszać to w przypadku gdy wrzucę pierwszy obiekt z sceny(obj1) to będę sterował wszystkimi które dodałem. Gdy dodam ostatni GameObject to steruje tylko nim...
Nie umiem tego rozgryźć, pewnie robię coś źle z wskaźnikami lub źle korzystam z OpenGl...
Błagam o pomoc.