Pomysł miałem taki stworzyć grę dla dwóch graczy w kółko i krzyżyk.
Images[0] to jest kółko
Images[1] to jest krzyżyk
zmienną int ruch umieściłem na początku
namespace Kolko {
int ruch = 1;
using namespace System;
using namespace System::ComponentModel;
using namespace System::Collections;
using namespace System::Windows::Forms;
using namespace System::Data;
using namespace System::Drawing;
this->pictureBox1->Visible = true;
if (ruch == 0)
{
ruch = 1;
pictureBox1->Image = imageList1->Images[0];
}
else
pictureBox1->Image = imageList1->Images[1];
ruch = 0;
}
private: System::Void button2_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) {
this->pictureBox2->Visible = true;
if (ruch == 0)
{
ruch = 1;
pictureBox2->Image = imageList1->Images[0];
}
else
pictureBox2->Image = imageList1->Images[1];
ruch = 0;
}
private: System::Void button3_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) {
this->pictureBox3->Visible = true;
if (ruch == 0)
{
ruch = 1;
pictureBox3->Image = imageList1->Images[0];
}
else
pictureBox3->Image = imageList1->Images[1];
ruch = 0;
Celem tej logiki było, że po każdym wciśnięciu przysiku ruch zmieniał się w zależności 0 albo 1 . 0 to ruch Kółka 1 ruch krzyżyka.
Niestety taki jest wynik działania prototypu. Po wciśnięciu po kolei przycisku 1,2,3
Nie wiem czy ja źle myślę, czy co. Proszę o pomoc