winapi-przezroczyste okno

0

zrobiłem przezroczyste okno, które działa w miarę poprawnie. Kiedy w funkcji SetLayeredWindowAttributes podaję flagę LWA_ALPHA to normalnie robi mi przezroczyste okno na tyle na ile chcę, ale ja chcę żeby nie wyświetlał wybranego koloru np czarnego.
Dlatego podaję flagę LWA_COLORKEY:

SetLayeredWindowAttributes(window.handle,RGB(0,0,0),0,LWA_COLORKEY); 

niestety wszystkie kolory dalej są widoczne... jak zrobić, by kolor czarny był przezroczysty? używam opengl do rysowania

0

Ale daj trochę więcej kodu, żeby można go było skompilować i odpalić...

współpraca OpenGL z resztą WinAPI jest tylko taka sobie i może się okazać że twoje przezroczystości nie będą działać pod OpenGL.

0

winapi pozwala na przezroczystość danego koloru, więc nie ważne czym rysuję po ekranie, zawsze czarny powinien być przezroczysty

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1