Witam, mam problem z generowaniem figur wklęsłych w SFMLU.
Otóż, Chce generować kształt typu ConvexShape, mam współrzędne punktów, lecz z tego co wyczytałem Convex Shape nie wspiera figur wklęsłych...
przykład:
ksztalt.setPointCount(6);
ksztalt.setPoint(0, sf::Vector2f(60, 60));
ksztalt.setPoint(1, sf::Vector2f(120, 60));
ksztalt.setPoint(2, sf::Vector2f(120, 120));
ksztalt.setPoint(3, sf::Vector2f(200, 120));
ksztalt.setPoint(4, sf::Vector2f(200, 150));
ksztalt.setPoint(5, sf::Vector2f(60, 150));
//ksztalt.setPosition(50, 50);
ksztalt.setOutlineThickness(1);
ksztalt.setFillColor(Color::Red);
ksztalt.setOutlineColor(Color::Black);
wynik:
TEraz mam problem, bo moja gra musi generować proste figury wklęsłe na bazie prostokątów...
Jak sie za to wziąć? generowanie osobno każdej częsci figury? a co w wypadku, gdy chciałbym narysować schody mające 20 stopni?