Witajcie mam taką klasę:
class cOsoba
{
private:
long long pesel = 95041812440;
public: //Atrybuty
string imie;
string nazwisko;
int wiek;
//Metody
void wypisz();
//cOsoba();
~cOsoba();
cOsoba(string imie, string nazwisko, int wiek);
};
I podczas tworzenia dynamicznie jej obiektu, nie mogę się do niego odwołać, tzn. do jej metod?
int main()
{
string imie, nazwisko;
int wiek;
cout << "Wprowadz imie: ";
cin >> imie;
cout << "Wprowadz nazwisko: ";
cin >> nazwisko;
cout << "Wprowadz wiek: ";
cin >> wiek;
cout << "\n";
cOsoba *pStudent1;
pStudent1 = new cOsoba(imie, nazwisko, wiek);
//cOsoba student;// = { "Adam", "Kasperski", 24 };
cOsoba student(imie, nazwisko, wiek);
student.wypisz();
_getch();
}
Jak tworzę statycznie obiekt tej klasy tj. student to jak widzicie, wywołanie metody
student.wypisz();
, a już jak dam:
pStudent1.wypisz();
to nie działa, dlaczego?