Witajcie dzisiaj, nasz profesor, przedstawiał nam projekty jeśli ktoś chce mieć więcej niż 4 na koniec semestru.
Mamy do wyboru:
-warcaby
-statki
-tetris
-saper
-czołgi (scorch) - coś w ten deseń: http://www.schillmania.com/scorch/scorch2.jpg
i tu gra online: http://www.cda.pl/gry-online/8079c3/Czolgi-multiplayer-ShellShock-Live - no byłbym zadowolony gdybym zdołał zrobić taką grę, ale nie wiem czy jest to możliwe
no i możemy zaproponować też własne propozycje, co do wymogów, to z tego co mi wiadomo ma, być albo 3d albo 2d i obsługiwać grę w sieci, na jeden projekt mają przypadać 2 osoby, ale szczerze mówiąc ja mieszkam w akademiku, a nikt z mojej grupy nie, więc będzie tak, że sam będę musiał to zrealizować. Czasu mamy aż do września.
Więc biorąc to wszystko pod uwagę, co dałbym radę zrobić samemu, tak żeby sporo z tego wynieść i przy tym doprowadzić projekt do końca?
Nie pisałem nigdy gry, nie wiem czy będę musiał skorzystać z jakiejś biblioteki 2d z obsługą sieci - moglibyście coś zaproponować, najlepiej.
Jak dla mnie największą frajdę oczywiście by było zrobić, te czołgi, sam kiedyś w to grałem, wiem na czym to polega, ale raczej to z tego całego zestawienia jest najtrudniejsze, jeszcze z obsługą sieci, czołgi, będę musiały być sterowane w/a/s/d do tego teren żeby gra miała sens, musi być pofałdowany i wjeżdżanie pod górkę, jak i zjeżdżanie z niej także, obsługa zderzeń kulki z terenem i czołgiem itd.
Nie wiem doradźcie mi, bo nie chciałbym żeby w trakcie projekt okazał się dla mnie nie do wykonania, chociaż jak dla mnie z dotychczasowego toku studiów, ten projekt wydaje się najciekawszy i uderza w dziedzinę, którą chciałbym się zajmować. Co do propozycji myślałem o Monopoly, ale to znów sporo danych - może sami chcecie coś zaproponować?