Bibloteka pracy z audio dla c++

0

Witam Drodzy userzy. Mam do was pytanie. Myślę aby w przyszłości otworzyć serwis.
Z racji tego że c++ jest super szybkie do takich rzeczy myślę że będzie ekstra.
Czy znacie jakąś bibliotekę do c++ umożliwiającą pracę z audio. Dokładniej porównywanie audio, wyszukiwanie podobieństw.
Taki system rozpoznawania dzwięków, instrumentów i porównywania z oryginałem.
Chciałbym aby rozkładało utwór na czynniki pierwsze.
I wyszukiwało w którym miejscu zagrała gitara w którym bęben a w którym ktoś zaśpiewał.
Po czym umożliwiało różnym ludziom mające różne instrumenty i różne głosy i talenty wokalne aby zagrać virtualny koncert i porównywało go z oryginalnym utworem.
Że np komuś kto śpiewa pokazywało miejsca w których musi zaśpiewać, osobie z gitarą pokazywało gdzie musi i co zagrać. I w locie o ile jest taka możliwość albo po grze generowało utwór gotowy z grą z generowało raport gdzie dobrze zostało zaśpiewane, zagrane a gdzie źle. I pokazywało stopień dopasowania do oryginału.
Przydatne w bibliotece byłoby analizowanie stopnia natężenia głosu i barwy z oryginałem.

A serwis mógłby uczyć się poprzez generowanie bazy danych dźwięków instrumentów, osobnych nut. A potem nawet pokazywać mając tak wielką bazę jak wybijać następujący dźwięk, gdzie są przeciągnięcia słowa w utworze itd.

Czy zetknęliście kiedykolwiek się z taką biblioteką. A jeśli nie czy sądzi Pan że jest to MOŻLIWE fizycznie do wykonania.

0

Możliwe - na pewno.
Aczkolwiek analiza audio to nie są proste zagadnienia, i trzeba dobrze matme ogarniać.

0

Po czym umożliwiało różnym ludziom mające różne instrumenty i różne głosy i talenty wokalne aby zagrać virtualny koncert i porównywało go z oryginalnym utworem.
Że np komuś kto śpiewa pokazywało miejsca w których musi zaśpiewać, osobie z gitarą pokazywało gdzie musi i co zagrać.

Jeżeli kilka osób miałoby grać jednocześnie, słysząc się nawzajem przez Internet, to wątpię by to było wykonalne przy dzisiejszej technice. Opóźnienia będą za duże.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1