cześć chciałbym w grze zrobić kolor np 0-9999 zlota jest kolorem bialym a 10000-99999 zielony
i się tak zastanawiam czy to lepiej napisać w c++ czy w pythonie
mam oto taki kod próbowałem to tak zrobić w pythonie ale efekt jest nie za dobry bo po stracie zlota ponizej kolorku kolorek sie nie zmienia dopiero po przelogowaniu się.
i jeszcze jest taki błąd ze komendą mogę dodawać złoto i odejmować i wtedy się zaczyna kolejny błąd bo jak walne -123123123 powinno być 0 i kolor biały ale tak nie jest
def RefreshStatus(self):
money = player.GetElk()
if money <= 1000000:
self.wndMoney.SetFontColor(122, 231, 93)
elif money >= 1000001 and money <= 10000000:
self.wndMoney.SetFontColor(255, 215, 76)
elif money >= 10000001:
self.wndMoney.SetFontColor(128, 192, 255)
self.wndMoney.SetText(localeInfo.NumberToMoneyString(money))