Rysowanie na buttonie [CLR]

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-22 21:40
0

Witam!
Mam do napisania grę kółko i krzyżyk, skończyłem już 95% tej gry. Zostało mi tylko do zrobienia automatyczne rysowanie kółka lub krzyżyka ( nie wprowadzanie go z klawiatury ).W tej chwili wygląda to mniej więcej tak http://scr.hu/3dlp/vg0xy , X i O są wprowadzane jako tekst a mają się rysować. Nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, ktoś ma jakiś pomysł ? Ma to się robić na buttonie.

Pozostało 580 znaków

2015-01-22 23:12
Pijany Lew
0

To niech po kliknięciu text z "" zamienia się na O/X .
O taki efekt ci chodzi ?

"X i O są wprowadzane jako tekst a mają się rysować." - Azarien 2015-01-22 23:21

Pozostało 580 znaków

2015-01-22 23:20
0
        void button1_Paint(Object ^sender, PaintEventArgs ^e)
        {
            Button ^button = safe_cast<Button^>(sender);
            int w = button->Width;
            int h = button->Height;

            e->Graphics->Clear(Color::AliceBlue);
            e->Graphics->DrawLine(Pens::Navy, 10, 10, w-10, h-10);
            e->Graphics->DrawLine(Pens::Navy, w-10, 10, 10, h-10);
        }
edytowany 2x, ostatnio: Azarien, 2015-01-22 23:23
Dziękuję za pomoc - mati1995g 2015-01-22 23:29

Pozostało 580 znaków

2015-01-22 23:20
0

No właśnie nie, text to text a nauczyciel mówił o zastosowaniu opengl albo innej biblioteki

masz klasę Graphics do rysowania. nie potrzebujesz OpenGL. Graphics używa systemowej biblioteki GDI+ - Azarien 2015-01-22 23:24

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0