Pętla zdarzeń w SDL

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-17 23:15
0

Witam,

mam pewien niby prosty problem ale nie rozumiem dlaczego nie działa. Może ktos obyty z SDL'em mi podpowie dlaczego program nie chce wejść do tej instrukcji?

if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN  && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)

podaje fragment reszty kodu:

 if (e.type == SDL_QUIT)
                        {
                            quit = true;
                        }
                        else if (start == true)
                        {
                            {
                                button_1 = gra.loadTexture("start.png");
                                while (start != false)
                                {
                                    if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN  && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270)
                                    {
                                        start = false;
                                        break;
                                    }
                                    SDL_RenderClear(gra.gRenderer);
                                    SDL_RenderCopy(gra.gRenderer, button_1, NULL, NULL);
                                    SDL_RenderPresent(gra.gRenderer);
                                }
                            }
                        }

zapętla się w tym while i nie reaguje na zdarzenia przez co pętla jest nieskończona. Dlaczego?

Z góry dzięki za pomoc

Pozostało 580 znaków

2015-01-17 23:37

while (start != false){
if (e.type == SDL_MOUSEBUTTONDOWN && e.button.x > 0 && e.button.x < 1270){
start = false;
break;
}
SDL_RenderClear(gra.gRenderer);
SDL_RenderCopy(gra.gRenderer, button_1, NULL, NULL);
SDL_RenderPresent(gra.gRenderer);
}

W tej twojej pętli nie masz żadnego uaktualniania zdarzeń.
Twój kod jest do kosza, tak nawiasem mówiąc; Napisz go od nowa czytając jakiś kurs.

edytowany 1x, ostatnio: spartanPAGE, 2015-01-18 00:47

Pozostało 580 znaków

2015-01-18 00:02
0

SDL'a używam bo musze zrobić na szybko prostą grafike i faktem jest że go nie umiem, aczkolwiek twoja podpowiedź rozwiązała mój problem i osiągnąłem to co chciałem dodając aktualizację zdarzeń. ;)

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0