TicTacToe. Wyświetlane pozycji pól.

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-15 20:52
0

Witam.
Piszę grę jak w temacie.
Chcę utworzyć pole oznakowane liczbami 1,2,3...
Mam problem z konstruktorem, chcę usunąć zbędne znaczki a jednocześnie mieć oznakowane pole.
Próbowałem już różne wersje i za każdym razem brak rezultatu...
// Pole oczywiście czyści i jest puste przez t[i] = ' ';

 public:

Game(): signO('O')
{
  for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] = ' ';
  }
        ~Game() {}
char t[10]={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9};

lub też
//Wyświetla mi tylko 0 w każdym polu

class Game
{
public:

Game(): signO('O')
{
  for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] ='0','1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9';
  }
        ~Game() {}
char t[10]; 

Tak wiem jestem początkującym...

Pozostało 580 znaków

2015-01-15 21:00
  1. zapoznaj się z pojęciem formatowania kodu.
  2. 
    #include <iostream>
    using namespace std;

class Game
{
public:

Game(): signO('O')
{
for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] = i+'0';
}
~Game() {}
char t[10],signO;
};

int main()
{
Game g;
for(int i=1;i<=9;++i) cout<<g.t[i];
return 0;
}


Wykonuję programy na zamówienie, pisać na Priv.
Asm/C/C++/Pascal/Delphi/Java/C#/PHP/JS oraz inne języki.
edytowany 1x, ostatnio: _13th_Dragon, 2015-01-15 21:00

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0