Witam.
Piszę grę jak w temacie.
Chcę utworzyć pole oznakowane liczbami 1,2,3...
Mam problem z konstruktorem, chcę usunąć zbędne znaczki a jednocześnie mieć oznakowane pole.
Próbowałem już różne wersje i za każdym razem brak rezultatu...
// Pole oczywiście czyści i jest puste przez t[i] = ' ';
public:
Game(): signO('O')
{
for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] = ' ';
}
~Game() {}
char t[10]={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9};
lub też
//Wyświetla mi tylko 0 w każdym polu
class Game
{
public:
Game(): signO('O')
{
for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] ='0','1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9';
}
~Game() {}
char t[10];
Tak wiem jestem początkującym...