TicTacToe. Wyświetlane pozycji pól.

0

Witam.
Piszę grę jak w temacie.
Chcę utworzyć pole oznakowane liczbami 1,2,3...
Mam problem z konstruktorem, chcę usunąć zbędne znaczki a jednocześnie mieć oznakowane pole.
Próbowałem już różne wersje i za każdym razem brak rezultatu...
// Pole oczywiście czyści i jest puste przez t[i] = ' ';

 public:

Game(): signO('O')
{
  for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] = ' ';
  }
        ~Game() {}
char t[10]={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9};

lub też
//Wyświetla mi tylko 0 w każdym polu

class Game
{
public:

Game(): signO('O')
{
  for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] ='0','1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9';
  }
        ~Game() {}
char t[10]; 

Tak wiem jestem początkującym...

1
  1. zapoznaj się z pojęciem formatowania kodu.
#include <iostream>
using namespace std;

class Game
{
public:
 
Game(): signO('O')
{
  for(int i = 1; i <= 9; ++i) t[i] = i+'0';
  }
        ~Game() {}
char t[10],signO; 
};

int main()
  {
   Game g;
   for(int i=1;i<=9;++i) cout<<g.t[i];
   return 0;
  }

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1