OpenGL rozmycie kolorów na krawędziach

Odpowiedz Nowy wątek
2015-01-08 07:23
0

Witam serdecznie, mam mały problem z moim programem. Tak jak z oświetleniem poszło sprawnie to z materiałami mam problem.
Nie mam pojęcia dlaczego te kolory rozmywają się na krawędziach, chciałbym żeby było jasno widać, gdzie kończy się, a gdzie zaczyna kolejny trójkąt (chodzi mi o pole boczne, 1/4 koła w trybie triangle_fun)
Przesyłam zdjęcie poglądowe i kod.
Z góry dziękuję za każdą pomoc,
pozdrawiam.

http://pastebin.com/YApn14jp

14 koła triangleFun.png

Pozostało 580 znaków

2015-01-08 15:55
0

Problem, rozwiązany, jakby ktoś miał w przyszłości podobny problem, mówie jak jest:

OpenGL domyślnie stosuje cieniowanie gładkie, funkcja glShadeModel( GL_FLAT ) zmienia na cieniowanie płaskie. Ot cała filozofia.

edytowany 2x, ostatnio: bakupro, 2015-01-08 15:55

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0