OpenGL rozmycie kolorów na krawędziach

0

Witam serdecznie, mam mały problem z moim programem. Tak jak z oświetleniem poszło sprawnie to z materiałami mam problem.
Nie mam pojęcia dlaczego te kolory rozmywają się na krawędziach, chciałbym żeby było jasno widać, gdzie kończy się, a gdzie zaczyna kolejny trójkąt (chodzi mi o pole boczne, 1/4 koła w trybie triangle_fun)
Przesyłam zdjęcie poglądowe i kod.
Z góry dziękuję za każdą pomoc,
pozdrawiam.

http://pastebin.com/YApn14jp

14 koła triangleFun.png

0

Problem, rozwiązany, jakby ktoś miał w przyszłości podobny problem, mówie jak jest:

OpenGL domyślnie stosuje cieniowanie gładkie, funkcja glShadeModel( GL_FLAT ) zmienia na cieniowanie płaskie. Ot cała filozofia.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1