#include <windows.h>
#include <stdio.h>
#include <iostream>
#include <winuser.h>
BYTE keys[256] = {0};
bool scankeys(PBYTE keys, int num=-1) {
if(num>0)
keys[num]=GetAsyncKeyState(num);
else
for(int i=0; i<256; i++) keys[i]=GetAsyncKeyState(i);
return true;
}
int main() {
while( !keys[27] ) {
scankeys(keys);
for(int i=0;i<256;i++) if(keys[i])
{
switch(i)
{
case 101:
{
SetCursorPos(1150,250);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 97:
{
SetCursorPos(600,640);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 99:
{
SetCursorPos(700,640);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 98:
{
SetCursorPos(650,640);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 102:
{
SetCursorPos(1100,350);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 100:
{
SetCursorPos(400,420);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 103:
{
SetCursorPos(500,420);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN | MOUSEEVENTF_LEFTUP,0,0,0,0);
}
break;
case 104:
{
exit(1);
}
break;
}
}
}
return 0;
}
Próbuje napisać program w builderze program w którym jedna z "kart" ma być klikerem lecz nie potrafie go przepisać do niego. I tu jest pytanie, jak? Jedynie co chce aby było zmienione to aby współrzędne były zamiast liczb w funkcji. No i co bym nie próbował to builder wywala że tu coś źle lub tam, pomyślałem że można by uruchomić program ale jako osoby plik c++, dobry jest to pomysł?