Animacja języka znaków w C

0

Witam,
na programowaniu ledwie się znam, a mam do zrobienia zadanie. Nie chciałabym korzystać z gotowych kodów, bo jednak chcę się czegoś nauczyć, jednak potrzebuję dobrych wskazówek, jak napisać program:

Program ma obrazować ruch łańcucha znaków (mojego imienia) po krzywej opisanej wzorem (x2 + y2)2 = 2a2x2 + 2b2y2. Należy zastosować: funkcję z przekazywaniem parametrów, "dwupętlę" - zewnętrzna po liczbie znaków, wewnętrzna po parametrze krzywej, współrzędne znaków wyliczane są na podstawie wartości x i y wyznaczonych dla kolejnego kroku iteracji i tworzony jest napis w tablicy dwuwymiarowej wyświetlanej przez pewien czas - przed kolejnymi obliczeniami.

Jest to dla mnie magia, jednak myślę że gdy ktoś mnie nakieruje to będzie dobrze, więc jestem wdzięczna za wszelkie wskazówki.

0
/* Przygotuj poniższe funkcje */
int mathFunc(int x);
void drawStringAt(int x, int y, const char *);

Nie wiem czy graficznie, czy tekstowo, możesz to dopasować.

Lecisz po jakimś zbiorze X, np. <0, 20) rysując odpowiednio

for(int i = xBegin; i < xEnd; ++i)
    drawStringAt(i, mathFunc(i), yourString);
0

No coś mi zaczyna świtać, ale czy mogłabym prosić o bardziej szczegółowe instrukcje? Co ma robić jedna i druga funkcja? I co z tą tablicą?

0

Hej, i wyszlo Ci cos?

0

Whoa, nie było mnie długo, ale koniec końców program powstał. I nawet działa ;)

0

Możesz gdzieś wrzucic?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1