No such file or directory

0

Witajcie! Mam kłopot bo kiedy próbuje odtworzyć dźwięk pisze mi: No such file or directory.
Proszę o pomoc. Z góry dzięki

include <iostream>
include <conio.h>
include <windows.h>
include <cstdio>


using std::cout;

int main()
{
    cout << "Proba dzwieku...\n";

    sndPlaySound( "zd.wav", SND_LOOP );

    getch();
    return 0;
}
1
sndPlaySound( L"zd.wav", SND_LOOP ); 

nie znajduje bo musisz dać long pointer to string ;)
a tak na przyszłość sndPlaySount jest trzymane ale msdn zaleca http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd743680%28v=vs.85%29.aspx
i wtedy masz ładne:

PlaySound(TEXT("zd.wav"), NULL, SND_FILENAME);

Edit: aaa i dodatek: http://stackoverflow.com/questions/1565439/how-to-playsound-in-c-using-windows-api czyli zalecane jest żeby ścieżka była absolutna, w sumie @kq może mieć więcej racji niż ja z tym moim rzutowaniem na longa ;)

0

Może po prostu nie masz tego pliku w katalogu roboczym?

0

plik mam

0
Johnny_Bit napisał(a):
sndPlaySound( L"zd.wav", SND_LOOP ); 

nie znajduje bo musisz dać long pointer to string ;)
a tak na przyszłość sndPlaySount jest trzymane ale msdn zaleca http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/dd743680%28v=vs.85%29.aspx
i wtedy masz ładne:

PlaySound(TEXT("zd.wav"), NULL, SND_FILENAME);

Edit: aaa i dodatek: http://stackoverflow.com/questions/1565439/how-to-playsound-in-c-using-windows-api czyli zalecane jest żeby ścieżka była absolutna, w sumie @kq może mieć więcej racji niż ja z tym moim rzutowaniem na longa ;)

o co chodzi z "dać long pointer to string"?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1