OpenGl - pojedyncze modele tak a obciążenie dla pamięci

0

Witam mam następujący problem otóż chodzi o to że trzeba wyświetlać pojedynczo modele tak żeby nie były dużym obciążeniem dla pamięci(modele typu .obj wczytywane na scenę opengl). Nie mogę tego zrobić w display() ( gdzie wykonuje się klatka po klatce ) bo wtedy strasznie muli program. Trzeba więc raz zainicjalizować wszystkie modele a potem jakoś się do nich odwoływać żeby się wyświetlały. Pytanie jak ?

1

Jaka wersja OpenGL? korzystasz z shaderów czy z fixed-pipeline?

Nie mogę tego zrobić w display()
Jakim display()? używasz może GLUT-a?

Poczytaj o display lists. Być może to to, o co ci chodzi.

0

Tak używam gluta. Wersja Opengl 2.0. Nie używam shaderów. Zapomniałem o listach wyświetlania. Dzięki za podpowiedź sprawdzę czy zda to egzamin.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1