SFML ikona

0

Witam. Zrobiłem mały program i chciałem dodać ikonkę do niego. Szukałem trochę w Google i patrzyłem w dokumentacje SFML'a ale niestety coś mi nie wychodzi. Robię to w ten sposób:

    sf::Image Ikona;
    Ikona.loadFromFile("graphics/icon.bmp");
    const unsigned char * Icon = Ikona.getPixelsPtr();

    sf::RenderWindow app(sf::VideoMode(Width, Height), "The World of Boro ;]");
    app.setIcon(32,32,Icon);

Co robię źle?
I jeszcze jedno. Jak zrobić ikonę aplikacji w SFML?
Z góry wielkie dzięki :D

dodanie znacznika <code class="cpp"> - furious programming

2

Ten kod zmieni ikonkę w twoim oknie:

    sf::Image icon;
    if (!icon.loadFromFile("icon.png")) {
      return -1;
    }

    sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 600), "SFML window");
    window.setIcon(icon.GetWidth(), icon.GetHeight(), icon.getPixelsPtr());

Jeśli cię interesuje zmiana ikonki aplikacji/pliku wykonywalnego, to możesz zrobić to w ustawieniach w twoim kompilatorze/środowisku.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1