Mam pytanie odnośnie operatora ^
Co on oznacza gdy stoi po prawej strony typu?
np:
int^ temp
Natknąłem się na to jak zacząłem się bawić WinForms w VisualStudio 2012.
Było tam coś takiego:
int main(array<String^>^ args)
Mam pytanie odnośnie operatora ^
Co on oznacza gdy stoi po prawej strony typu?
np:
int^ temp
Natknąłem się na to jak zacząłem się bawić WinForms w VisualStudio 2012.
Było tam coś takiego:
int main(array<String^>^ args)
Nie pomyslales, zeby przeczytac jakichs artykul zanim zaczniesz pisac cos w praktycznie nowym jezyku?
http://www.codeproject.com/Articles/19354/Quick-C-CLI-Learn-C-CLI-in-less-than-10-minutes
Edit:
Jeszcze podlinkuje post temat z tego forum, o tym dialekcie: http://4programmers.net/Forum/C_i_.NET/196733-o_naduzywaniu_c++cli
Jako, ze pisanie w nim to katorga.
uzywanie googla przez 1 min
In MC++, there were two different types of pointers: __nogc pointers were normal C++ pointers, while __gc pointers worked on .NET reference types. In C++/CLI the only type of pointer is the normal C++ pointer, and the .NET reference types are accessed through a "handle", with the new syntax ClassName^ instead of ClassName*. This new construct is especially helpful when managed and standard C++ code is mixed; it clarifies which objects are under .NET automatic garbage collection and which objects the programmer must remember to explicitly destroy.
Czyli nie ma sensu pisać WinForms w C++ bo C# jest do tego lepszy?
@SolJack C# jest po prostu łatwiejszy :)
Znam trochę c++.
Jaką w takim razie bibliotekę byście polecali do aplikacji okienkowych?
Może być Qt?
Moze byc Qt.
Tylko że Qt to też nie takie prawdziwe C++, ale poszerzone o mechanizm sygnałów i slotów.
Po prostu ciężko jest napisać sensowną bibliotekę do GUI w czystym C++...
Czyli nie ma sensu pisać WinForms w C++ bo C# jest do tego lepszy?
Sens jakiś tam może jest, tylko po co, skoro jest C#. No właśnie ;-)