DirectX 11 - podstawowy kod nie rysuje trójkąta

0

Cześć, uczę się DirectX na podstawie tego tutoriala: http://www.directxtutorial.com/Lesson.aspx?lessonid=11-4-5
Do tej pory wszystko ładnie śmigało, ale na koniec tej lekcji powinien pojawić się trójkąt. U mnie się niestety nie pojawia. Śledziłem kod i nie znalazłem różnic. Moje środowisko to VS2013. Oczywiście najpierw przy kompilacji czepiał się o plik hlsl. Potem gdzieś wyczytałem, że można go wyłączyć z kompilacji i tak zrobiłem. Wszystko się kompiluje, ale trójkąta nadal nie ma.

Czy ktoś mógłby mi w tym pomóc?

Całą solucję zamieściłem tutaj: http://www.toya.net.pl/~juhas/game.rar
To jest podstawowy kod - czyli utworzenie formy, podstawowa inicjalizacja directx i rysowanie trójkąta.

1

Jak podsyłasz solucję, to kasuj plik .sdf. środowisko i tak go zregeneruje przy otwarciu, a bez niego archiwum będzie miało 9 kB a nie prawie 8 MB.

Z kodem nie pomogę, bo siedzę w tej chwili na XP.
Tylko podpowiem, że

//wc.hbrBackground = (HBRUSH)COLOR_WINDOW; przy uruchamianiu jako fullscreen, brak tła jest dobrym rozwiązaniem.

Tu jest, co prawda zakomentowany, bardzo częsty błąd: powinno być (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1).

0

Odchudziłem już to archiwum. Nadal potrzebuję pomocy.

DOPISANE

Prześledziłem cały kod kilka razy i w końcu znalazłem.
Chodziło o maxDepth i minDepth struktury D3D11_VIEWPORT.
Po zadeklarowaniu nie wyzerowałem tej struktury. Generalnie wszystkie pola oprócz tych dwóch były wypełniane.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1