Serwer, a język Python

0

Witam serdecznie,

Zastanawiam się nad czym, czy serwer do gry (nie jest to zbyt skomplikowana gra) napisany w języku skryptowy Python jest opłacalny. Wiem, że gdybym użył do tego języka programowania C++ oraz jakiejś biblioteki do obsługi połączenia TCP/IP (lub napisanie własnego minimalnego API) było by to bardziej wydajne. Ale zastanawia mnie fakt, czy opyla się przepisywać aplikację z języka do drugiego, jeśli skok wydajności miałby nie być wysoki.

Jaka jest wasza opinia?

0

Czy niska wydajność w obecnym stadium projektu doskwiera użytkownikom/testerom?

Jeśli ptaszki nie ćwierkają o nagłym wzroście obciążenia serwera, to nie ma sensu nic przepisywać skoro wszystko na razie działa przyzwoicie.

0

Python ma tę zaletę że możesz w miarę łatwo dopisać do niego moduły w C/C++/Pascal.
I sprawę języka będziesz miał załatwioną.
Ale problem może leżeć w architekturze - i wtedy żaden język nie pomoże.
Po prostu potestuj serwer symulując docelową liczbę użytkowników i poobserwuj logi.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1