Cout w sdl - odpowiednik

0

No właśnie, czy istnieje dla sdl 12 odpowiednik funkcji cout?

0

Yyy... a musi być w każdej bibliotece odpowiednik wszystkiego?

Co chcesz osiągnąć? Jeśli wypisać tekst na konsoli to zawsze masz cout, a jeśli coś innego (wypisanie na ekranie w trybie graficznym) to wyraź się bardziej szczegółowo.

0

Po prostu jeszcze się nie bardzo znam, a chciałbym napisać kod, który przy użyciu graficznego modułu, wyrysuje mi różne wykresy funkcji w zależności od tego jaki x wprowadzę. Przy czym biorąc pod uwagę, że sdl jest 2d, to raczej były by funkcje tylko jednej zmiennej.

Chciałbym w tym programie mieć możliwość wpisania liczb i kliknięcia w jakiś przycisk albo nawet enter. Tak prosty programik na początek.

Chciałem też powiedzieć, że na razie wolałbym się trzymać właśnie sdl. Po pierwsze dlatego, że już się go trochę nauczyłem (poznałem) a po drugie dlatego, że nie mam ochoty łapać 10 różnych bibliotek za ogon, bo niczego się w ten sposób nie nauczę. Chciałbym się na razie trzymać jednego i nauczyć jednego. Potem pojedziemy dalej.


Przepraszam! Przed chwilą znalazłem w necie informację o sdl_ttf, bibliote ponoć umożliwiającej to, o co mi chodzi. Zastanawiam się tylko czy można ją łączyć z sdl 12 czy już raczej trzeba z sdl20, hmm?

0

Nie tak dawno skorzystałem z SDL 1.2 i SDL_ttf - pobrałem najnowszą wersję i wszystko działało w porządku. Jednak SDL 1.2 odradzam, ogólnie SDL, jest to niskopoziomowa biblioteka. Jeśli chcesz napisać ładnego text boksa to musisz się trochę nakodzić :)

0

https://github.com/puzzle4p/puzzle4p/tree/master

pisane pod 2.0, ale mozesz zobaczyc sobie te proste rzeczy ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1