Nie wyświetla się bitmapa

0

Uczę się sdl 1.2. Stworzyłem bitmapę 640 na 480, ale mi jej nie wyświetla. Bitmapę mam w katalogu razem z projektem i jest to napis. Co jest grane?
Kod:


#include <SDL/SDL.h>
SDL_Surface * ekran = NULL;
SDL_Surface * obraz = NULL;
int main( int argc, char * args[] )
{
    SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING );
    ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE );
obraz = SDL_LoadBMP("obrazek.bmp");
    SDL_BlitSurface(obraz,NULL,ekran,NULL);
    SDL_Flip( ekran );
    SDL_Delay( 2000 );
    SDL_Quit();
    SDL_FreeSurface( obraz );
    return 0;
}
0

Okej, już sobie poradziłem. Po prostu obrazek był nie w tym katalogu co trzeba.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0