Nie mogę odjąć floata od floata

0
    D3DXQUATERNION mQuatOrientation;  //ma pola float x,y,z,w
    D3DXVECTOR3 fi; //ma pola float x,y,z

        mQuatOrientation.w −= 0.5f * (mQuatOrientation.x * fi.x + mQuatOrientation.y * fi.y + mQuatOrientation.z * fi.z);
        mQuatOrientation.x += 0.5f * (mQuatOrientation.w * fi.x − mQuatOrientation.z * fi.y + mQuatOrientation.y * fi.z);
        mQuatOrientation.y += 0.5f * (mQuatOrientation.z * fi.x + mQuatOrientation.w * fi.y − mQuatOrientation.x * fi.z);
        mQuatOrientation.z += 0.5f * (mQuatOrientation.x * fi.y − mQuatOrientation.y * fi.x + mQuatOrientation.w * fi.z);

kompilator zwraca error:
error C2146: syntax error : missing ';' before identifier '−' w każdej linijce kodu z minusem.

5

Czy Ty piszesz kod w Wordzie? Bo tam nie masz minusów, a myślniki...

0

kopiowałem fragment kodu z pdfa, rzeczywiście są myślinki:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1