Witam,
mam kolejny problem z SFML, ale teraz nie tyle programistyczny(choc nie jestem tego w 100% pewien ;)) co techniczny ;D
A mianowicie moja gra napisana w SFML, ktora w chwili obecnej ma 2000 wierszy strasznia zamula moj komputer a zuzycie procesora siega kolo 30%. Jak na taka mala gre to strasznie duzo. Idzie to jakoś naprawic i co to moze powodowac? Macie jakies pomysly jak to naprawic?
0
0
FORMAT C
Kod.
0
Nie wysle kodu bo to jest ponad 2300 linii, nie bedzie chcialo sie tego nikomu rozczytywac, a jest to dosyc slabo czytelne. Moge powiedziec ze uzywam dosyc duzo tablic <deque> czy <vector> i petli for w main.cpp
Moge ew. przeslac ten main.cpp jesli to pomoze
2
Zapewne nie odciążasz procesora w żaden sposób. Spróbuj użyć:
void sf::Window::setFramerateLimit ( unsigned int limit )
Funkcja ta usypia wątek na określony czas. Na podstawie fps'a wylicza ile zostaje wolnych cykli procesora.
W przeciwnym wypadku gdzieś w kodzie dokonujesz wyliczeń w niewydajny sposób. Problemy wydajnościowe sprawdzisz używając profiler'a.
0
Faktyczne dziala!
kurcze jedna linijka kodu a tak poprawia wydajnosc :D jest ok, teraz mam 10 % zuzycia i wszystko plynnie chodzi ;)
Dzieki ;)