Używanie biblioteki zewnętrznej

0

Witam,
Chciałem użyć prostej biblioteki do miksowania dwóch plików audio (format .wav) - konkretnie chodzi mi o to:
http://www.codeproject.com/Articles/29676/CWave-A-Simple-C-Class-to-Manipulate-WAV-Files

Zgrałem kod źródłowy - są tam dwa pliki jeden .cpp drugi .h
gdy próbuję dodać nagłówek Wave.h i piszę przykładowy kod, przy kompilacji wysypuje się wspomniany nagłówek - podane są błędy typu 'UINT' does not name a type 'CALLBACK' was not declared in this scope i dużo innych
dodam, że próbowałem otwierać zarówno w IDE QTCreator i w Visual Studio 2012. W czym jest problem i co robię źle?
Pozdrawiam

1
#include <windows.h>
0

mam dodaną tą bibliotekę, więc to chyba nie to
dodaję linka, gdzie poniżej widać te błędy:
http://www13.zippyshare.com/v/13764592/file.html

0

To żeś wave.h załączył ;) Skopiuj oba pliki biblioteki do katalogu projektu, tam gdzie są inne źródła aplikacji, i daj:

#include "wave.h"

Przy załączaniu nie podaje się pełnych ścieżek, bo to niepraktyczne.

Co do głównego problemu, załącz windows.h przed wave.h. (zakładam, że plik źródłowy dodałeś do projektu prawidłowo)

0

Rozumiem, jednak wstawiłem pełną ścieżkę, żeby sprawdzić, czy w ogóle działa mi ta biblioteka.
Mimo wstawienia "windows.h" przed "Wave.h" i skopiowania biblioteki do folderu projektu dalej pokazuje błędy przy kompilacji. Może to być po prostu jakiś problem z niekompatybilnością biblioteki?

1

Dopóki piszesz z dokładnością "... dalej pokazuje błędy przy kompilacji", to z taką samą dokładnością będziesz dalej uzyskiwać pomoc.

0

tutaj pełny kod:

 #include "windows.h"
#include "stdafx.h"
#include "Wave.h"



int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
// Load .WAV files from the disk
CWave wave1, wave2;
wave1.Load(_T("122bpm house groove (2).wav"));
wave2.Load(_T("brush scratch long.wav"));
//
// Mix .WAVs
wave1.Mix(wave2);
//
// Start .WAV playback (will run in a separate thread, so your program continues)
wave1.Play();
//
// Wait some time (ie. 10 seconds, for the .WAV file to finish playback)
Sleep(10000);
//
// Save the .WAV file on the disk
wave1.Save(_T("asdasd.wav"));
//
    return 0;
}

a tutaj screenshot z częścią błędów które się zmieściły, generalnie jest ich dużo i są podobnego typu, dlatego nie wrzucam wszystkich:
http://www30.zippyshare.com/v/66533070/file.html

0

Odradzam głębszą analizę błędów o numerze większym niż 3. Bo w 99% przypadków są skutkami (echem) pierwszych dwóch.

1

#include "stdafx.h"
To musi pozostać jako pierwsze, jeśli masz włączone precompiled headers.
Pozostałe #include najlepiej przenieść właśnie do tego stdafx.h, jest to plik należący do projektu.

0

dalej nic, no trudno, znalazłem inną bibliotekę, która mi działa, więc może to jakiś problem z biblioteką.. w każdym razie dziękuję za pomoc :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1