void I_cwiartka(char plansza[][11])
{
int n,i,j;
n=rand()%6+1;
rysuj_kostke();
system("pause");
int i_4_4=4;
int j_0_4=4;
int licznik=n;
bool I_cwiartka=true;
bool koniec=false;
bool koniec_4_4=false;
bool koniec_0_4=false;
for(licznik;licznik>0;licznik--)
{
if(koniec==false)
{
if(i<=4&&j<=6)
{
plansza[i][j]='_';
plansza[i][j+1]='1';
j++;
wyswietl_plansze(plansza);
system("pause");
if(i==4&&j==4) koniec=true;
}
}
if(koniec_4_4==false)
{
if(i==4&&j==4)
{
plansza[i_4_4][4]='_';
plansza[i_4_4-1][4]='1';
i_4_4--;
wyswietl_plansze(plansza);
system("pause");
if(i_4_4==0) koniec_4_4=true;
}
}
if(koniec_0_4==false)
{
if(i_4_4==0&&j==4)
{
plansza[0][j_0_4]='_';
plansza[0][j_0_4+1]='1';
j_0_4++;
wyswietl_plansze(plansza);
system("pause");
if(i_4_4==0&&j_0_4==6) koniec_0_4=true;
}
if(koniec_0_4==true)
{
II_cwiartka(plansza);
I_cwiartka=false;
}
}
}
}
void szostka_1(char plansza[][11])
{
int opcja;
int i;
int j;
cout<<"Wyjsc ze schowka czy poruszyc sie pionkiem?"<<endl;
cout<<"1) wyjsc ze schowka."<<endl;
cout<<"2) poruszyc sie pionkiem."<<endl;
cin>>opcja;
if(opcja==1)
{
cout<<"Podaj nr wiersza: "<<endl;
cin>>i;
cout<<"Podaj nr kolumny: "<<endl;
cin>>j;
plansza[i][j]='_';
plansza[4][0]='1';
}
else
{
cout<<"Podaj nr wiersza: "<<endl;
cin>>i;
cout<<"Podaj nr kolumny: "<<endl;
cin>>j;
plansza[i][j]='_';
I_cwiartka(plansza);
}
}
Witam mam pytanie, czy jest taka mozliwosc aby zmienne i oraz j z funkcji szostka_1 (te z "podaj nr wiersza i kolumny") zostaly uzyte w funkcji I_cwiartka? Tak abym nie musial ponownie wpisywac ich kiedy wywolam te funkcje.