Witam, mam problem z SFML. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tą biblioteką i mój problem wygląda tak, że jak chcę poruszyć spritem to po nacisnięciu strzalki sam wygląd Sprite'a zmienia się lecz ruch następuje dopiero po upływie ok. pół sekundy do sekundy. I wtedy już normalnie ruch wygląda bez przycięć.
Kod:
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Left)){
ruch+=0.1;
samolot.move( -(ruch), 0 );
przechyl--;
if(przechyl<0&&przechyl>-20)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l1.png" );
}
if(przechyl<-20&&przechyl>-37)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l2.png" );
}
if(przechyl<-37&&przechyl>-50)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l3.png" );
}
if(przechyl<-50&&przechyl>-62)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l4.png" );
}
if(przechyl<-63&&przechyl>-72)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l5.png" );
}
if(przechyl<-80)
{
samolotSprite.loadFromFile( "l6.png" );
}
samolot.setTexture( samolotSprite );
}
if(zdarzenie.type == sf::Event::KeyReleased && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Left)
{
ruch=2.0;
przechyl=0;
samolotSprite.loadFromFile( "top.png" );
samolot.setTexture( samolotSprite );
}