OpenGL ES - generowanie tekstury

0
 glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGBA, width, height, 0, GL_RGBA, GL_UNSIGNED_BYTE, data); 

Witajcie!
Uczę się programować z OpenGL ES (w c++) i mam dość nietypowy problem. Tekstura wyświetlana jest prawidłowo tylko gdy width oraz height są równe. Gdy przykładowo próbuję użyć 65x64 to otrzymuję błąd GL_INVALID_VALUE zaraz po użyciu glTexImage2D.
Czy tutaj można używać wyłącznie kwadratów??

1

a spróbuj np: 32x64 bo gdzieś czytałem, że OpenGL lubi rozmiary tekstury które są wielokrotnością liczby 2 - nie wiem na ile to prawda.

0

O matko co za syf... faktycznie, tak to działa.
Jest jakieś ominięcie tego problemu, czy będę musiał własnoręcznie siłą mu dodać pixele z zerową Alphą?

PS. dziękuję za szybką odpowiedź :)

1

Chyba nie ma ominięcia bo tak to już zrobili.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1