PRZEKSZTALC ten program w poprawnie dzialajacy wieloplikowy projekt zgodnie z obowiązującymi regułam.
#include <iostream>
using namespace std;
// definicja struktury Punktstruct Punkt
{
float x, y; // structure fields (attributes)
// Punkt może być rozumiany jako wierzcholek wektora z początkiem
// w punkcie (0,0) ukladu kartezjanskiego};
// Geometria na płaszczyznie
Punkt dodaj (Punkt a, Punkt b)
{Punkt c;
c.x = a.x + b.x;
c.y = a.y + b.y;
return c;
}
int main()
{
Punkt a = {0, 1}, b = {1, 5}, c;
c = dodaj(a, b);cout<<" Punkt a = <"<< a.x << "," << a.y <<">"<< endl;
cout<<" Punkt b = <"<< b.x << "," << b.y <<">"<< endl;
cout<<" Punkt c = Punkt a + Punkt b"<<endl;
cout<<" Punkt c = <"<< c.x << "," << c.y <<">"<< endl;
return 0;}