podpięcie funkcji pod klawisz ( wxWidgets )

0

Witam, potrzebuję pomocy nie mogę się obeznać z oryginalnych manuali wxWidgets w tym przypadku akurat, także proszę, nie odsyłajcie mnie tam.

Mam stworzoną klasę dzieciczącą z wxFrame, normalnie się otwiera, mam tam kilka przycisków i listBox-a. Chciałbym, aby po naciśnięciu klawisza (z klawiatury) wywoływała się jakaś funkcja utworzona przeze mnie - to jest najważniejsze. Poboczny problem, to aby połączyć naciśnięcie klawisza klawiatury, z naciśnięciem jakiegoś przycisku (w aplikacji) - ale to mniej ważne.

Zwykle używaliśmy do tego Connect przy zdarzeniach myszy i wyglądało to tak:

Connect(btWHITE_BUTTON_ID, wxEVT_COMMAND_BUTTON_CLICKED , wxCommandEventHandler(bito_blaster::NacisnijKlawisz));

idąc tym tropem spróbowałem napisać w konstruktorze ( mojej klasy dzieciczącej z wxFrame):

Connect(WXK_UP, wxEVT_KEY_DOWN , wxKeyEventHandler(bito_blaster::WybierzPlik2));

w Visualu 2010 nic nie podkreśla, kompiluje się, ale nie działa. Po naciśnięciu strzałki UP jedynie przemieszcza się zaznaczenie w ItemBoxie. Czemu to nie działa?

Mógłby ktoś podać prosty przykład kodu podpięcia funkcji pod klawisz i w jakim pliku trzeba ten kod zamieścić, w którym miejscu.

Z góry dziękuje.

0

Wystarczy przykładowy kod, i krótkie wyjaśnienie jak to działa. Na pewno ktoś z was ma:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1