Windows Forms - dialogi

0

Cześć wszystkim.
Zacząłem programowanie w Windows Forms, mam prostą aplikację, na razie jest tam tylko małe menu (Plik z opcjami 'Info' (zwykły MessageBox) oraz 'Wyjście') i wieloliniowe pole tekstowe textBox1. Teraz mam tutaj dodać dialogi, np. dialog FontDialog. Przeciągam więc z ToolBoxa dialog do okienka aplikacji i pojawia się on pod oknem, jak to oprogramować? Jak go w ogóle wyświetlić oraz jak wreszcie zaprogramować to tak, aby user mógł wybierać czcionkę i w polu textBox1 ta czcionka będzie się zmieniać?
Nie mogę znaleźć w necie nic o konfiguracji dialogów. Jeśli ktoś coś ma, to będę wdzięczny, jeśli się podzieli ;).

0
if (fontDialog1->ShowDialog() == System::Windows::Forms::DialogResult::OK)
    label1->Font = fontDialog1->Font;
0

A co to jest to label1? W ogóle gdzie mam wklejać ten kod, normalnie to kodu obsługi po dwukrotnym kliknięciu na dialog?
Wstawiłem to tak:

private: System::Void fontDialog1_Apply_1(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {
			 if (fontDialog1->ShowDialog() == System::Windows::Forms::DialogResult::OK)
    label1->Font = fontDialog1->Font;
		 }
};

Przy próbie kompilacji dostaję takie błędy:

error C2227: left of '->Write' must point to class/struct/union/generic type
error C2065: 'wy' : undeclared identifier
error C2227: left of '->Close' must point to class/struct/union/generic type
error C2065: 'label1' : undeclared identifier
error C2227: left of '->Font' must point to class/struct/union/generic type

Przypomnę, że mój TEKST znajduje się w textBox1.

EDIT:
Problem rozwiązany. Zamiast label1 ma być textBox1, a cały kod należy umieścić jako kod obsługi nowego buttona, bowiem to button będzie ten dialog "wywoływał" ;).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1