Co jest złego w tym kodzie?

0

Cześć - próbuję doszkalać się w c++, w tym celu szukam sobie zadań po sieci i je rozwiązuję (jakby ktoś miał linki, ciekawe zadanie chętnie skorzystam)

znalażłem jedno - chyba dość proste ale nie wiem o co chodzi

pytanie - co jest nie tak w kodzie poniżej

#include <iostream>
using namespace std;

#include <iostream>
#include <vector>

template<class T>
class Vector: public std::vector<T>
{
};

int main()
{
    std::vector<int>* pVector = new Vector<int>();
    pVector->push_back(123);
    delete pVector;
}

obstawiam że chodzi o pVector->clear();

ale nie wiem czemu - może ktoś będzie znał odpowiedź

1
  1. nie powinno się dziedziczyć po klasach z STL-a
  2. nie powinno się bez wyraźnej potrzeby tworzyć obiektów z STL dynamicznie
  3. niepotrzebne powtórzenie #include <iostream>
  4. nie widzę tu żadnego "clear", więc nie wiem o co pytasz
  5. tak poza tym, to program się kompiluje bez błędów i działa, więc jest "poprawny", choć niekoniecznie napisany w dobrym stylu.
  6. using namespace powinno być po wszystkich #include'ach
0

dzięki za odpowiedź

kompiluje się - jest ok

pytanie do kodu było - czy jest coś w tym kodzie błednego - wyjasnij

ja nie wiem, nie widzę - a z tym clear chodziło mi o to, że nie ma clear-a przy wektorze, no ale nigdzie nie znalazłem, że wyjasnień że musi być

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1