Bot grający w siatkówkę

0

Witam chciałbym napisać bota grającego w siatkówke na pewnej stronie. To gra we flashu. Mam kilka pytań:

  • od czego zacząć? umiem troche c++ (potrafie napisać program pytający o imie, nazwisko i wiek, poza tym mnożący, dzielący itp.), html, css
  • czy da się w ogóle napisać bota grającego idealnie, na 100% trafiającego w wolne pole?
  • w jakim języku najlepiej to napisać?
    Odpiszcie mi, bo nie chce mi się samemu szukać i myśleć.
1
  1. HTML i CSS zostały przez Ciebie wpisane? Chcesz "hackować" grę statycznym plikiem / arkuszem stylów? Powodzenia. Co do C++ - porywasz się z motyką na słońce. Te funkcje, które wymieniłeś, powinny być teoretycznie opanowane po 5-15 minutach nauki. Naprawdę, lepiej by było dla Ciebie, gdybyś ominął cały pierwszy punkt i się nie ośmieszał, zwłaszcza że znasz podstawy, a to, co chcesz zrobić, to kod na poziomie co najmniej zaawansowanym.
  2. To zależy od samej gry. Jeżeli gracz może przejść od jednego końca boiska do siatki szybciej, niż ta piłka przeleci, to nie. Jeśli trochę wolniej, to będzie to zależało od położenia przeciwnika - jeśli będzie stał na środku, to raczej nie trafi. Jeśli na krawędzi boiska lub przy siatce, to przy podaniu na drugi koniec powinno się udać. Sęk w tym, że zwykle zaczyna się na środku. Całkiem wolniej raczej by nikt nie robił. Wniosek: W przypadku I bot będzie trafiał w wolne pole ok. 10% (zakładając, że przeciwko niemu gra człowiek) lub 0% (jeżeli przeciwko niemu gra bot). W przypadku II bot będzie trafiał w pole ok. 35% (jeśli to człowiek) lub 25% (jeśli to bot). Uwzględniam w obliczeniach, że człowiek jest istotą mylącą się.
  3. Ja nie wiem, ale powiedz mi, dlaczego nie mając wybranego języka od razu wstawiasz temat do działu "C/C++" i dodajesz tag "c++"? Znane ci języki nie powinny mieć na to wpływu, równie źle mogłeś dać ten temat do np. "Webmasteringu".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1