Witam, prosiłabym o pomoc, otóż.
Mam plik struktura.h, w którym znajduje się
Kod:
#define WYS_SZER 10
struct pole
{
int stan;
int kierunek;
};
struct pole player_board[WYS_SZER][WYS_SZER];
Załączam ten nagłówek do pliku gra.c
W pliku wypelnianie.c mam funkcję, do której chciałabym przesłać strukturę(a właściwie wskaźnik na nią).
Próbowałam zrobić to w ten sposób
void Ustaw_losowo(struct pole *tab[WYS_SZER])
Deklaracja tej funkcji znajduje się w wypelnianie.h
Moje pytania:
Jak wywołać tę funkcję Ustaw_losowo?
Jak przekazać do niej wskaźnik na strukturę
Moje warningi:
wypelnianie.h [Warning] "struct pole" declared inside parameter list
wypelnianie.h [Warning] its scope is only this definition or declaration, which is probably not what you want
wypelnianie.c conflicting types for 'Ustaw_losowo'
Bardzo proszę o pomoc, gdyż bez rozwiązania tego problemu, nie ruszę dalej z projektem