void fun(int **w, int wiersz, int kolumna);
//int** copy(int **tab, int wiersz, int kolumna);
void jakis_algorytm(int **tab, int wiersz, int kolumna);
using namespace std;
int main()
{
randomize();
int dlugosc = 5, wysokosc = 5;
int **tab = new int * [dlugosc]; // 1 tablica
for (int i=0; i<dlugosc; i++)
{
tab[i] = new int[wysokosc];
}
fun(tab, dlugosc, wysokosc);
for (int i= 0; i<dlugosc; i++)
{
delete []tab[i];
}
delete []tab;
}
void fun(int **w, int wiersz, int kolumna)
{
for (int j=0; j<kolumna; j++)
{
for (int i=0; i<wiersz; i++)
{
w[i][j] = random(2);
cout << w[i][j];
}
cout <<"\n";
}
}
void jakis_algorytm(int **tab, int wiersz, int kolumna)
{
int** kopia;
// tu potrzebna kopia tablicy tab
}
Widać w kodzie mam za komentowana deklaracje funkcji .Nie wiem czy jest to dobra opcja...Chce po prostu skopiować z już wcześniej utworzonej tablicy elementy do drugiej tablicy.
Tylko że 1 tablica pojawi się chwile po rozpoczęciu programu (będzie dostepna dla danej klasy), druga potrzebna mi tylko do jednego algorytmu (który może się pojawić w programie n razy i za każdym razem trzeba nową tablicę) - ta będzie działać w obrębie tylko jeden funkcji).
Motam się jak to wszystko sprawnie zapisać. Mógł by ktoś naprowadzić ?