kod:
//dynamiczna tablica na obiekty
void create(test *wskaznik,int ile)
{
wskaznik=(test *)malloc(ile*sizeof(test));
int i=0;
for(i=0;i<ile;i++)
{
cout<<i<<" liczba \n";
wskaznik[i].liczba=i;//bo obiekt
}
}
void get(test * wskazn,int liczba)//wyswietlanie
{
for(int i=0;i<liczba;i++)
{
cout<<wskazn[i].liczba;
}
}
void destroy(test *wk,int ile)//zupelnie niepotrzebny 2 argument ale mialo byc przeciązenie wiec jest
{
free(wk);
}
użycie:
test *wsk2=(test*)malloc(sizeof(test));//dalem ponieważ bez tego wywalalo blad że niezainicjowana zmienna
create(wsk2,5);
get(wsk2,5);
destroy(wsk2,1);
niestety zamiast liczb 0,1,2,3,4 wyswietla śmieci z pamieci. Mi sie wydaje że wszystko w porzadku, kompilatorowi też.
Widzicie może co robie źle?